Khairul
Hp: 019-9253526
YM: khairulzone
Email: khairulzone@yahoo.com
Pembelian Menggunakan Kad 
Kredit/Debit di CashX

Berita baik untuk semua ahli. Pihak pengurusan Club Asteria sekarang sebuk menyiapkan software dan mengemaskini data supaya semuanya berjalan lancar. Kebanyakan kerja-kerja sekarang dilakukan secara manual. Semua ahli diharap bersabar jika akaun anda lambat dikemaskini.

Seperti yang sedia maklum, Club-asteria telah memperkenalkan satu lagi pilihan Payment Processor selain Alertpay iaitu CashX. Ahli2 club-asteria boleh membuat pembayaran keahlian dan pembelian produk/perkhidmatan termasuk asterios menggunakan kad kredit/debit melalui CashX.  Caranya login ke CashX dan  klik Deposit, pilih credit card. Masukan jumlah yang dikehendaki, Jika anda hendak beli asterios USD250 anda perlu masukan USD270 seperti berikut selepas ditolak Fees, jumlah yang dimasukan ke CashX adalah USD254.40 (mengikut kadar semasa) Anggaran USD270 kurang dari dari RM900 ketika ini.


klik Address Link to Credit Card
dan
masukan maklumat kad kredit/debit anda dan klik CONFIRM AND PAY


Anda boleh juga membuat pengeluaran wang di Club-Asteria ke CashX selain Alertpay. 

Melalui CashX, anda tidak dikenakan caj apabila menerima atau menghantar wang sesama ahli CashX berbanding Alertpay jika anda menjadi Personal Pro. Anda juga boleh mengeluarkan wang di CashX ke akaun bank dengan caj yang murah. Juga boleh memohon untuk mendapatkan kad debit dan mengeluarkan wang anda dimana2 ATM diseluruh dunia. 

Apa yang anda perlu lakukan ialah mendaftar secara percuma di CashX dan mengesahkan akaun anda (verified) termasuk no akaun bank dan kad kredit anda. Kemudian masukkan duit ke akaun CashX melalui bank wire/transfer atau kad kredit/debit anda seperti di atas. Kemudian gunakan wang yang ada di CashX untuk urusan dengan Club-Asteria. Jika anda belum buka akaun CashX sila SingUp FREE dulu sekarang di REGISTER


Register sekarang, klik image di bawah
By clicking above will re-direct you to club-asteria official website
Please register for free and complete the profile.
KLiK-KLiK DaPaT DUiT